00.20 de uyku moduna geçtik. Uyumadı eşim geldi oyun oynadı biraz yanıma geldi tuttu elimden anladım acıktı. Mutfağa götürdü yemek yedirdim suyunu icirdim. Odasına getirdim türküsünü açtım gündüz uykusunda ki gibi kucağımda sallanarak uyudu hemen yatağına yatırdım şimdi umarım uyuyabilirim.
Son gelişmeleri aktarırım…