busragggg Kızım 9 ay 1 haftalık. Ne zaman parka götürüp beşiğe falan bindirebilirim anlar mı acaba şuan ?
aybarsbebekk busragggg 8 aylıkken bindirdim ben. Ama salıncak daha küçüktü. Şuan 9 aylık yine kısa kısa bindiriyorum. Ayrıca doğduğundan beride 2 güne bir parka götürüyorum oynayamasada izliyor
eloo1207 busragggg bende oturabildiginden beri götürüyorum. Şuan 11 aylık daha çok zaman geçiriyoruz ve uyuması daha kolay oluyor yorulduğu için 🤗
maygirl busragggg bn 8 aylikken gotryodum.gayette anliyordu 9 10 aylikken işaretle gosteriyordu ne istedgni salimca filan gorunce sewincten alkışlıyordu gulumseyerek.
Justmm Ben 6 aylıktan beri yani tam anlamıyla oturduğundan beri hergün götürüyorum ve anlıyorlar ki 9 aylık kesinlikle anlar. 7-8 aylık falandı ordaki çocuklara laf atardı izlerdi bence götürebilirsiniz artık
erglu Şuan 9.aya girdik götürüyorum bende ilk başta biraz endişeleniyor salıncağın zincirlerini oyle bir tutuyorki 😄 ama hafif hafif sallayıp ona laf atıp gildurdukce alışıyor hemen sizd egoturebikirsinuz