arzudefne22 Kızlar selam bebeğim 3700 doğdu hastaneden çıkarken 3560 olmuştu 1. Hafta sonunda tekrar kilo aldı 3690 oldu 15. Gün kontrole gittiğimizde 3.960 olmuştu sizce normal mi sadece anne sütü alıyor🩷
cakebabe arzudefne22 15 günde 400 gr almış bir 15 gün daha 400 alırsa 800 gr almış olur ve normal gayet az da değil fazla da değil
Kontes0011 arzudefne22 kaka sayısını soruyorlar genelde de. Yapıyorsa doyuyordur o zaman. Bi 15 günde daha alır kilo