kiymetkaanomer ikizlerim şuan 10 aylık oldular. Bende sizin gibi tek başıma baktım ve ikisi birlikte ağladığında evet bende ağladım. Sonra çözüm bulmam gerektiğini düşündüm, birinin eline onu oyalayacak görmediği bir oyuncak bir nesne verdim o arada diğerini sakinleştirdim doyurdum vs. Evet ikizler genelde biri ağlayınca diğeri de ondan etkilenip ağlıyorlar. Ama inanın zamanla daha iyi oluyor. Kendimi hep şöyle telkin ettim, 6 aylık olsunlar rahatım, bi 3 ay daha geçsin rahatım diye diye şuan 10 aylığız ve hayatımda tadabileceğim en güzel duygu ikiz annesi olmak. Artık birlikte oyun oynuyorlar, birbirlerine gülüyorlar, birbirlerini yakalamaya çalışıyorlar o kadar güzel bi duygu ki. Evet zor ama siz annesiniz *2 annesiniz :) yapabilirsiniz kendinize güvenin. O kriz anında birinin eline oyalanacağı bir şey verip diğerini sakinleştirebilirsiniz, bir de şarkı söyleyebilirsiniz o an, garip sesler çıkarıp ağlamalarını durdurabilirsiniz, ben bu şekilde ilerledim. Umarım akışını bulursunuz sizde. Unutmayın siz çok özelsiniz, o çocuklar çokk kıymetli evet ağlayacağız ama çözümde bizde. Kendinize çok iyi bakın.❤️