Ben yaklasik 3 yildir kullanıyordum yuzum karma ve yagliydi yuzumde sivilce lekeleri vardi kapaticiligi kalicigi gayet guzel sivilcelenmede yapmadi bende ama son zamanlarda yuzum kurudu ne kadar nemlendirsemde pudramsi mat bitusi oldugundan artik cildimdeki durusunu begenmiyor ama kapaticiligi cok guzel