Ek gıdaya başladık sadece tadım şeklinde dr ve sağlık ocağı hemşiresi önerisiyle 15 gündür.
5ay+20günlük oğlum. Aşırı kakası arttı ama çişi az yapıyor gibi bu normal mi acaba ölçümleri 10gün önce yapıldı tam boyu altsınırda kilosu iyi demişti doktor 7100gr 63cm idi