@AslanKadini_ Somrasında yine uyutuyorum ben , 5 buçuk 6 gibi kendi uyanıyor eğer uyanmamışsa mutlaka uyandırıyorum açlık süresi çok geçmesin dige daha 2,5 aylık oğlum🥰 7 gibi tekrar zor bela da olsa uyutuyorum babası zaten işe gidiyor ev karanlık ve sessiz olunca en az iki saat daha rahat uyuyor tabi bende uyuyorum 🙈