Merhaba arkadaşlar biraz dertleşmek istedim . Hamilelikte saçım para para açılmıştı çok takmıyrdm .kasım ayında bütün saçlarımı. Vücdumdaki bütün tüyleri kaybettim. Özel yaşantımda mutluyum. Ama böyle bi sağlık problemim var tamda tedavisi yok açıkçası. Aynalara küstüm. Kendimi tanıyamıyırım. Yıkanmak istemiyorum. Böyle işte