ennurr Ya artık 40 vermiyor maalesef bende de 20 çıktı bir de bilmem kaç bin üzerine geçerli oluyor bir de bir şey fark ettim artık kupon kovalamaya çok gerek yok ürünler mağazada bizim indirimli aldığımız fiyattan satılıyor uygulamada daha yüksek fiyat koyuyorlar bugün de mesela mağazata uğradım bir ceket beğendim orda 800 dü uygulama da 1300 kuponla bile o kadar düşmüyor kaç kere denk geldim buna