Audrey_ Sezaryen sonrası doktorum bu antibiyotiği yazdı ya emzirme konusunda emin olamadım kullanıp emzirenler oldu mu?
Aseldurumom_ Audrey_ evet canım ben de kullandım göğsüm iltihap olmuştu emzirirken kullanabilirsin demişti
nzlaydn Audrey_ bende kullanmıştım herhangi bir sorunla karşılaşmamıştım emzirirken kullanabilirsiniz
Audrey_ Dfncgdm2022 çok teşekkür ederim bazıları sağıp atın demiş de oğlum hastanede bir damlasını atamam o yüzden ilacı da kullanmam lazım ağrılarım vardı
Dfncgdm2022 Audrey_ hayır hıc bır sey yapmanıza gerek yok gerçekten ben cok kez kullandım hemen arkasından emzırdım hıc bır sorun yasamazsınz
minikannsi Audrey_ ben kullandım apandist ameliyatı olmuştum doktorum vermişti özellikle çocuk doktormzu aradım onada sormstm kullanabilir emzirebilir demişti hiç unutmam o gunlerimi