Kızlar bebeğim 2 yaşında ve bi süredir yürürken sanki bacaklarında can gitmiş gibi kendini bırakıp düşüyor doktora getirdim tüm sonuçların çıkmasını bekliyorum ama içim içimi yiyor var mı başına gelen oyun yapıyodur diyen var ama oyun yapıyor gibi gelmiyo bugün 2 kere dizlerinin üstüne düştü dururken sanki dizlerinden aşağısı tutmuyo gibi hareketleri normal koşar yorulmaz yatana kadar asla durmaz var mı yaşayan böyle bi durum