Mygirlmybaby Kızlar kaynanam çam sakurada miyom,yumurtalık ve Rahim aldırdı. 5.sezaryen olmuş oluyor. Bir uçtan bir uca kesmişler. 2.sezaryen de öyle mi olur. Kesik çok mu oluyor ilke göre
cennetkusum16 Mygirlmybaby hayır ilk kesilen yerden alıp orayı dikiyor bişey uzamıyor hatta benim ilki eski dikislerdendi 1 hafta sonra dikiş aldirmistim bayağ uzundu ikincisi küçük biseydi yapıştırma yaptı. İkisininde izi yok. İkinci doğumum daha rahat oldu benim