kaansmom 7ye kadar cok.uzun yaa tüh…okula gitmesin anneniz baksa olmaz mi acaba, ztn yakinda dgm iznine cikarsiniz , seneye de ucretsiz izin alsaniz veya bakici bulsaniz.normal saatinde cikinca cocugu alip eve getirip siz eve gelinceye kadar bakicak bi bakici bulun yada.yani bu kadar saat okulda durmasi ac kalmasi bilmyrm cok uzucu.ve seneye zorunlu gidecek okuldan soguyabilir…