Glzrpdr ben de 22 ayında bırakmak istemiştim ama ben bırakmak istedikçe daha da bağlı oldu abartısız yenidoğan gibi yakamdaydi. Sonra dış dönemine denk geldik azı dişi o zaman da çok bağlandı sonra saldım artık kendi bıraksın dedim. Şimdi 24 aylık, sadece sabahları emiyo. Emmeden asla uyumazdi. Babası uyutmaya başladı derken uyurken emmeyi unuttu. Birazda yorgun düşürdük yorgun olmazsa ben olmadan asla uyumazdi. Sabahları da mesela aç olduğu için muhtemelen meme diyodu. Bugün mesela sabah dahi hic emmedi bakalım yarın sabah isteyecek mi