Merhaba
32 aylık oğlum yatağında yanyana yatıp dua hikaye uyku ninnileri okuyup uyutuyorum. Ablası 6 yaşında aynı odadalar. Bugün yanınıza yatmayacağım artık büyüdünüz böylesi sizin için daha sağlıklı diyip yatak yanına dışarı oturup bir elimle küçüğümün saçlarını sevdim diğer elimle büyüğümün elini tuttum. Bu yöntemi deneyen oldu mu ? Önerisi olan var mı?