eslemomss ilki çok uzun sürdü neredeyse 2 günüm hastanede geçti bu yüzden sık sık muayene edildim,uzak diye kalmak zorunda kaldım ev yakın olsaydı muhtelen evden takip ederdim🥲 2. Doğumum da sancım vardı ama gitmedim çünkü sancılarımı bu kez takip edebiliyordum, gece sancım arttı duş aldım vs sabah Dr kontrolume gittim 5 cm açıklık vardı kaldığım yerin hastanedi donanımlı değil ve benim kan grubu da çok hızlı bulunan bir kan değil kan merkezi de yok bu yüzden ağlayarak ben gitmek istiyorum dedim 😀ikindi saat 3 e geliyordu 5 buçuk cm vardı doğurursun dediler ama kendileri de korktu sonra tamam sevk yapalim dediler ambulansta gidene kadar vardığımız hastanede 6 cm olmuştu ve sonra gece 8:20 de doğumum gerçekleşti,dikişsiz ve yırtılma olmadı içeride sadece dışarda eski dikişimin olduğu yer çok az yırtıldı onu da dikmediler baticon döktü sadece iyileşme sürecim ilkine göre daha hızlı oldu sadece çok kan kaybettiğim için ayakta duramıyordum baş dönmesi vsvs var onun dışında iyiyim