Kızlar kızımın kulağı ağrıyor diye 1 hafta önce acile gittim, acildeki doktor orta kulak enfeksiyonu dedi antibiyotik verdi kullanın haftaicide bı çocuk doktoruna gidip kontrol ettirin geçmiş mi diye dedi, antibiyotigin üzerinde 7 gün kullanın yazıyor, dün çocuk doktoruna gittim dediki az birşey kalmış siz antibiyotigi 10 güne tamamlayın dedi, adını filan sordu augmentin dedim tamam 10 güne tamamlayın dedi ama ben o an unuttum 7 gün yazıyor nasıl olacak diye, bugünde 7. gün ne yapacağım ben kullanmaya devam mı etsem çünkü soramam devletteydi doktor