perikizi06 Allah razı olsun 🙏
Siz korunmasız ilişki öncesi kontrole gidin düşük yaptığınız tarihi söyleyin ve beklemeli miyim deyin.
Açıkçası ben kontrole gittim doktor rahmin toparlanmis deyince 4 ay bekle demesine rağmen beklemedim gayet sağlıklı bir gebelik oldu.Gebeliğin başı zaten rahim daha şişmemis ki toparlanması zaman alsın