nesegul Kızlar bebeğim 2 aylık doktor bu damlaya verdi alerji damlası kullanan var mı merak ediyorum 6 aylıktan büyük çocuklara verilir yazıyor Google’da araştırmalarıma göre ve uyku yapar falan yazmış Google’da kullanan var mı merak ediyorum
milletsanakanalizemiolacak nesegul kullandık canım biz ilk cocuğuma şurubu acayip uyku yaptı ama ikinci bebişime damla uyku yapmadı pek ama akıntıları geçti yavrumun size neden verdi kaç damla dedi
foreverfor nesegul evet uyku yapan bir damla bizde kullandık fakat bizde yan etki yaptı bıraktık çok uzun süre kullanilmiyor verdiğinde gözlemle değişikliklerini 1 hafta 10 gün kullandım en fazla doktorunun dediğine göre hareket et
Okaymam nesegul geçmiş olsun öksürüğü mü var? Kaç damla verdi? 7.5 aylıkken hastalanmıştı o zaman kullandık da uyku yapmamıştı. Uyku damlası diye de kullanan duydum ama ilginç bir şekilde
minikkusum33 nesegul 12 günlük alerjisi cıktı oğlümun o zaman doktor vermisti kullanmistik simdi 29 aylik ve halada arada kullaniyoruz hastalandiginda bizde öyle cok uyku yapmadi
nesegul milletsanakanalizemiolacak benim oğlum kakasını 10 günde bir yapıyor acaba süt ürünlerinin alerjisi mi var diye verdi şu an süt yoğurt tüketmiyorum sütüme karışmasın diye O yüzden verdiğimi düşünüyorum Bir de relaktaz verdi emzirmeden önce onu veriyorum
sokaklahmacunuu milletsanakanalizemiolacak kac aylik bebeginiz kac damla ve nasil veriyordunuz acaba bebegim 15 aylk doktor yazin basinda verdi bize ama gerek kalmadan gecti o zaman simdi kullanmak istiyorum tikaniklik hapsirma sulu burun akintisi var nasil verebilirim suyuna damlatsam olurmj
nesegul Okaymam aslında gündüz de oğlum iki üç saat uyudu akşam vermeye çalışıyorum damla’yı zaten gece uyuyor diye gündüz etkilemesini istemiyorum onu bilmiyorum aslında normalde de biraz uyuyor hiç uyumayan bir çocuk değil ama o yorumları okuyunca damlaya bağladım sanırım tedirgin oldum işte her uyuduğunda damladan sanıyorum psikolojik 😂
Melek2845 nesegul bizde yeni kullandıkta uyku flan yapmadı hatta bi tık heveslenmiştim ama yok 😅bi 15 gün kadar sürek burun akıntısını 2 günde direk kesti şaşırdım baya
sokaklahmacunuu Melek2845 nasil kullandiniz 15 aylik oglum doktor bziede yazin basinda vermisti simdinelimde var kullanmak istiyorum 15 aylik ogluma halsirma burun akintisi tikaniklik var uzerinde suya 8 damla katarak icirin yaziyor ama emin olamadm
milletsanakanalizemiolacak nesegul canım bizimde süt alerjimiz vardı ama biz onun için hiç ilaç kullanmadık bebişin küçük diye vermiştir relactaz güzel bir damla yenidoğan yoğun bakımda kullandık biz onu zaditeni doktor ne kadar kullan dedi
nesegul milletsanakanalizemiolacak bir gün belirtmedi sürekli haberlesiyiruz zaten doktorumuzla 10 15 gün en fazla kullanırım bakiyim bı damla nasıl geliyor bebeğime ona göre yazacagim doktora
milletsanakanalizemiolacak nesegul ilk kullanımda uyku yapar ama sonrasında ne olur bilemem benim bebişe uyku filan yapmadı yani onu bile takmadı çocuk 🤣🤣
Aysunnkaya nesegul ben doğduğundan beri kullanıyorum şuan 9 aylık alerjik şuruba geçeli baya oldu Dr kullan dediyse kullan evet uyku da yapıyo 3 damladan fazla verirsen uyku yapar
nesegul Aysunnkaya doktor 8 damla yazmış ama ben 4 veriyorum devletteki de bu ilacı vermişti daha önce 4 damla demisti o mesela özeldeki 8 dedi ama çok vermiyorum ben
Aysunnkaya nesegul 8 çok bence 2 aylık bi bebek için siz 4 verin bildiğiniz gibi yani alerjisi olduğunda verin sadece
cennetkusum16 nesegul bize doktor gerektiğinde kilosu başına 1 damla şeklinde verin dedi ama gerektiğinde her zaman değil ve evde her zaman bulunsun alerjik bebeklerde sinek ısırığı bile ciddi tepki verebiliyormus. Bu arada biz 7 aylığız.