Kızlar merhaba ben zorlu bi doğum yaptım bebek rahimde çok kaldığı için kafası uzamış baş çevresi 39 du arka tarafa doğru uzundu başı , düzelşr dediler bugün 23 günlük ölçtürdüm 37 olmuş baş çevresi normal mi sizce küçülmesi kafa şekli düzeldi eskiye göre çok iyi