Leylahanli soru sormuşsunuz üste çıktı cevap verdim bunuda öyle siz gibi evde oturup cevap vermedim pedagojik formasyonu olan biri olarak cevap verdim, cahil cahil çocuğunuza ot içirip konuşmasını beklemeyin diye sizin iyiliğiniz için cevap verdim. siz çocuğunuza kitap okumayıp şarkı söylemeyip eline telefon tablet dayayıp çocuğu ihmal edin edin sonra ot içirip çocuk konuşmasından medet umun. OLDU. Zamanında yapcaktınız onu. Velev ki saydıklarımı yaptınız ve 0 ekran çocuk büyüttünüz o zamanda konuşmaya hazır bir çocuğunuz var demektir beklemek zorundasınız. Gelişim çağına göre yapması gerekeni yapmadığını düşünüyosanızda nasıl ki hastalanınca doktora gidilir konuşma gecikmesi varsada dil terapistine gidilir. Bu kadar basit ot içirilmez çocuğa. Allah korusun alerji yapar zehirleniriz olan cana olur.