Kızlar şimdi benim beneğim yeni yürümeye başladı tam anlamıyoa şu 2 gündür diyebilirim maşallah 🧿 13 ay 10 günlük bu arada ama sorun şu bebeğim temel olarak ev de emekliyor yürüyorda bağımsız olarak koltuktan koltuğa gidiyor felan ama dışarıda bu olay yok direk yürüyor hep emekleme pozisyonuna bile geçmiyo tabi yani olduğu için düşüyor arada merak ettiğim şu neden evde emeklemeyi tercih ediyorda dışarda gerek duymuyor niye evde full yürümüyor 🫤