suheyla92 Oglum 22-23 derecede 1 tog giyiyor icinde sadece yarim kollu zibin ve bazen inanın terliyor bile, ama siz yorgan kullanıyoruz demişsiniz biz pikeyle yatıyoruz kendimizde. Nem farkından mi yoksa yaşanılan çevre mi bilemedim etkileyen 🙂 Sanırım her çocuk da farklı oluyor 😊 Lütfen yanlış anlamayın amacım sizi eleştirmek asla değil 🙏🏻