moommyyyy dun bogaz agrim vardı zencefil bal limon karistirdim bir tık iyi geldi. bugunde burnum yaniyor sanki akacak gibi hapsiracak gibi de oluyorum. bebegimi emziriyorum soguk alginligi ilaclarini kullanamam. dogal ve etkili cozumler var midir? sizce ne yapmaliyim?
Tusa_ moommyyyy bende öyleyim 2 gündür parol içebilirsin ben sabah akşam içtim ıhlamur bal limon sirke tarçın içtim sabahları pekmez ve bal çok tükettim çok şükür bugün iyiyim dün gecede 5te uyandım kızımın calpolünden içtim ahhh napim ya belki iyi gelir dedim 😂😂😂😂
maygirl moommyyyy kullanilan ilaclar war emzirirken aferin ve tylot kullaniliyor.bn kukkanmistim gecen gunde kullandim bisorun olmafi.emziren bicok tanidgmda kullaniyor.btkiseller cok toparlayici olmuyor ilaclar kadar malesef.aklinzda blunsun die soyledm gecmis olsun.
moommyyyy dmlagnr gecmis olsun evet sanirim salgin var. ne yapiyorsunuz iyilesmek icin ilac kullsndiniz mi ? 😔
dmlagnr moommyyyy emziriyorum sadece parol icebiliyorum bebeğimde hasta onada aynı şekilde parol verebiliyorum sıcak şeyler tüketip bol bol c vitamini çorba takviyesi yapıyoruz bugün biraz daha iyiyiz elhamdülillah dün çok kotuyduk
moommyyyy Tusa_ dogru anne olmak iste ya butun tuslara basiyoruz😂 cok gecmis olsun dediklerinizi deneyeceğim 😌
gokcen_ Bol bol su tüket ,boğaz için kekik çayı ( ama çok tüketme sütü azaltma ihtimali var , bi çay Bardağı içtim ben.sütüme herhangi bi yan etkisi olmadı )ve limonlu pekmez karışımı.Geçmiş olsun☺️
hry410_ Adaçayı ile boğazına gargara yapabilirsiniz bol bol c vitamini takviyesi alabilirsiniz ballı ıhlamur içebilirsiniz