Sanemim biz 3 cocuguz annem 3umuzde de oldugunj dedi.biseyde yapmamis.gecer herhalde.daha ne yapa bilirizki.bemde bu komuda post atdim.doktorum bende oyle bir algi yaratdiki esiminde yaninda yerin dibine soktu beni sanki ben pis pasakliymisimda ondan yaranmis pamukcuk diye.kac gun surekli kendimi kokladim esime aciklamalad yaparken buldum kendimi.anneme soyledigimde annem her cocukda olir dedi oyle rahatladim.ama benim ilk cocugumda olmamsdi.