Ofiser ben senelerce gittim o bölüme bebeklerim ölüyordu sebebini araştırıyorduk 3 kaybım oldu hepsindede direkt randevu alamadım jinekoloji sevk etti . Hatta geçen gün oğlumu gastreonteroloji bölümüne götürdüm e.a.h. Oraya bile direk randevu alamadım çocuk doktoru kayıt açtı . İleri uzmanlık gerektiren bölümlere direk randevu alınamaz demişti mhrs çalışanlar varsa burada bilirler . Ben istanbul da yaşıyorum izmiri bilemiyorum şartlar farklı mı onuda bilmiyorum