Elif1596
Öğrendim değilmişim yumutlama döneminde imişim ondan test pozitif çıkmış ağrıların kanamam ara kana olyomuş adet öncesi ben senede 2 kez adet görüyorum sadece muhtemelen artı adetin düzene yeni giriyomuş daha önce lekelenme olmamıştı iki çocuğuna rağmen aptal kaydı zaman böyle lekelenme olmuştu yine kadığını düşündüm bende çok şükür onada bakıldı kaymamış bu sefer