Canım. Benim pglumdada var aynısı oda yoğun bakımda yattı enfeksiyon sonrası bı beze oluşmuş modül dedi doktor kızımda sürekli kulak iltihabı olur ondada enfesksiyon tam akmadigi için beze oluşmuş ama bende korkup götürmüştüm doktor getirerek iyi yapmışsın tedbirli olmak iyi demişti bence sende bı doktora göster ne olur nolmaz en azından için rahat eder bişey kaybetmezsin