ykpsmy Kızlar benim 3 aylık bebeğim var bu Damlayı kullanan var mı aranızda 😊 Ben çalışan anneyim bebeğimin geceleri uykuya geçişini kolaylaştıracak, koliği engelleyecek bir bitkisel damla arayışındayım. (Rezene vs içeren) Önerilerinize açığım 💐
svncgldgn ykpsmy bir şey diyeceğim bu bir süreç yani isterseniz bir sürü ilaç verin bitki verin bu bir şekilde böyle olacak bağırsakları gelişiyor ağrısı oluyor buna engel olmak çok mümkün değil açıkçası ve 3 aylık bebeğe de bitkisel bile olsa bir şeyler vermek riskli çalışıyorsunuz dur doğrudur bende öyleyim ama katlanmak gerekiyor biraz 4. Aydan sonra gazı geçecek alerjik değilse tabi uyku için bir rutin oluşturmanızı ya da 4. Aydan sonra uyku eğitimi tavsiye edebilirim ilaç vs yerine çünkü mantıklı değil yani çok küçük
me_o531 ykpsmy merhabalar benimde kızım kolikti 5 ay sürdü asla uyumuyordu ben bu damlalar yerine rezene çayı verdim bebeğime çünkü çok fazla gaz damlası vb şeyler denedik doktorumuz en sonunda 3.ay dolunca rezene çayı vermemizi tavsiye etmişti sabah akşam taze demleyip bir iki çay kaşığı veriyorduk ve gazına çok iyi gelmişti uykusunada etkili olmuştu diye düşünüyorum. Bebeğim yaşına girecek ama hala uyku problemimiz var kendim kullanmadım ama doktorumuz Ge-Ce diye bitkisel bir damla da tavsiye etti bize dediğim gibi ben kullanmadım etkisini bilmiyorum ama aklınızda bulunsun araştırıp belki almak istersiniz :)
lilakids ykpsmy bu damla hakkında pek iyi yorumlar yok diye biliyorum araştırın iyice bir de benim de kızımın gaz sancıları oluyordu enterogis diye bir damla kullandık probiyotik daha doğrusu içinde rezene ve zeytinyağı var sadece biraz olsun rahat ediyordu kendisi bir de gazı için kimyon çayı yapmıştım 1 çay kaşığı kadar veriyordum
SeydaCakmk ykpsmy aslaaa aslaaaa almayinnnn aman ben arkadaş tavsiyesiyle sağlik ocağında doktora danışıp hatta alırken eczacıya danışıp aldım 5.5 aylık bebehim için çocuk daha huysuzlaştı uykudan çığlık atarak uyanıyor olan uykusu da gitti en son çare doktora gitmek oldu bu şikayetlerle kan idrar testi yapıldı maalesef ki karaciğer enzimleri yüksek çıktı Asla almayın aslaaaaa