Biz yedinci ayın içindeyiz. Bu ayın sonunda İstanbul’da annemin yanındayken sünnet ettirmeyi düşünüyoruz. Baya hareketlendi neredeyse emeklemek üzere bizimki. Çok sorun olur mu acaba? 6-7 aylarda sünnet ettiren var mı aranızda? Bir de şimdi diş çıkarmaya da başladı, onun da sancısı var.