Kızlar ben işe başladım bebeğim 3 aylık.
Haliyle mama vereceğim. Hipp combiotic kullanıyordum bir ara ama kilo aldırmıyor ve yeterli olmuyor diye söylenti var.
Aptamil için olumlu yorumlar var.
Sizler ne kullanıyorsunuz memnun olduğunuz marka nedir
yorumda bulunursanız çok sevinirim 😊