sekerbebek30 2.5 aylık bebeğim Baby turco Molfix Uni baby Sleepy Bunları övüyor herkes ne almalıyım değişmek istemiyorum aynısından devam etmek istiyorum yardımcı olur musunuzzzz temiz içerikli ve pisik yapmaması önemli
_mom sekerbebek30 baby turco kullanıom.ama elimden geldikçe de yikiykrum poposunu pişik olmaması için. Hatta evdeki zamanlarda yıkamak zor oluyorsa Pamuk kullanmak en iyisii
sekerbebek30 Ya öyle yapıyodum bende ama su pamuk çok yorucu olmaya başladı özellikle dışarda.. olmadı evde yine su pamuk yaparım dışarda ıslak mendil yaparim
demirsunar sekerbebek30 canim ben disari ciksrken islatip sıkıyorum emzik saklama kabina koyuyorum cok rahat oluyor zaten max bi ksc saat icinde kullanilmis oldugu icin bi sikintisi olmuyor. Gece de yatarken organizere koyuyorum o sekilde gece nolur nolmaz altini degisirsem diye elimin altinda o sekilde bulunduruyorum
demirsunar tomvejerry sekerbebek30 ayrica dogdugundan beri be zaman islak mendil kullansam pisik oluyor illaki. Ve islak mendilleri de yikayarak kullanırdim.
Tunaveannesi16 sekerbebek30 18 aydır baby turco kullanıyorum hiç sorun yaşamadım. Evde genel olarak yıkıyorum poposunu ama dışarıdayken baby turco
MademoiselleZengin55 sekerbebek30 İlk doğduğu zamanlar pamuk kullandık. 3 ya da 4 aylıktı sanırım molfix izotonik sulu mendile geçtik.26 aylık olup bezi bırakana kadar aynı ıslak mendili kullandık.Şimdi çantamızda yine o var 😁
MademoiselleZengin55 sekerbebek30 Hepsiburada’dan aldık biz hep.Prima da denedik bi ara ama Molfix’i daha çok sevdim .
sadeturkkahvesi11 sekerbebek30 ilk 4 ay bebek pamuğu kullandım sonrasında hamileyken baby turco ıslak mendil stoklamıştım onlara başladım bi problem yaşamadım memnunum