balim3535 Ben geçen ay 1 gün 9 eylülde yatmak zorunda kaldım tansiyonumdan ötürü yine özel odada kaldım hiç dediğiniz gibi değildi 😅😅😅tek başımaydım, tüm hemşireler doktorlar çok iyi davrandı tansiyonum çıkmıştı zehirlendim sandılar tüm doktorlar idrarımın sonucu gelene kadar odamdan çıkmadı gece resmen her sabahta temizlik oldu daha sonrada egepoldeki gibi kadın doğumcular değilde doçentler proflar hep sabah vizit atıp sonuçlarıma baktılar