Arzu_455 22.ayından beri uzun cümleler kuruyor şuan 25 aylık ve bildiğiniz insan gibi cümle kuruyor karşılıklı diyaloğa giriyor soru sorup cevap veriyor yalnız büyüttüm sürekli konuştum bir şeyi gösterirken şekli rengi ile belirterek işaret ederek gösterdim tv karşıtı olan çoğunluk ama 1.5 yaşından beri yarım saat izletiyorum pepe-maşa koca ayı-sayılarhayvanlar vs bu tür şarkılar eğitici şeyler ordan da kapabiliyor. Herkesle diyalog halinde ve en önemlisi herkeste anlıyor ne dediğini nasıl herkes ayında yürümüyor ise buda aynı bence herşeyin zamanı var bakmışsınız takır takır konuşuyor Ama bildiğim tek şey sürekli soru sorun soru yöneltin ikili diyalog halinde ve herşeyi göstererek şekli ve rengiyle söyleyin örneğin annecim şu beyaz sehpanın üzerindeki küçük kırmızı kamyonu verir misin gibi?
Yada kızım bak bu dikdörtgen büyük bir televizyon gibi gibi sürekli böyleydim ben şuan herşeyi kendi biliyor söylüyor bilmediği şey olursa annecim bu ne? Diye soru yöneltiyor bende cevap veriyorum kendide tekrarlayıp teşekkür ederim annecim diyor