Nikita Vallahi bu söylediklerinize benzer şeyler hep yaptım. (Kitap okuma, şarkı söyleme zaten hep vardı) Zaten Erzurum’da sen insanlarla konuşmasan bile insanlar muhakkak senle iletişim kurmaya çalışıyor, yani biz öyle deneyimledik. Dediğiniz gibi marketlerde, manavlarda özellikle kasiyerler hep bir şirinlik yapıyorlar ama benimki sadece kur yapıyor, gülümsüyor. Sadece canı istediklerine öpücük atıp el sallar ve yaşlılara dede nene diye seslenerek öpücük atıp el sallar.
Genel olarak da el kol hareketleriyle ve kullandığı sınırlı kelimelerde tonlama, vurgu yaparak anlatıyor derdini. Bazen anlamazdan geliyorum konuşmak için çabalasın diye, o zaman da kızıyor.