Arkadaşlar burası benm destek aldgm çok guzel bir platform iki kızımıda burda büyüttüm her gün sıkılmadan baktım keyifle okudum vs, istemedgm şekilde 3. Çocuğum oldu yani korunma durumundayken . Nasibimi varmis yavrumun. Demem o ki neden sürekli bir savaş halinde olmak zorunda hissediyorum kendimi ye iç ye iç ,ve ne yesem ne icsem de sütüm olmuyo taş gbi değil,geceleri bile kalkıyorum yumuşacık bebeğim doymuyo bugünlerde mama vermeye başladım öyle güzel kıtlıktan çıkmış gibi iciyo ki aç oyuzden ağlıyormus meğer , ben napcam bana bı çare ,birde gündüzleri çok az emer , göğüs dolu olmasını istyo galiba ağzına az gelince geri cekilio hep ve emmio haliyle süt yok napcam lütfen bisy deyin mama vermek bu şekilde ilerlemek istemiyorum