Kızlar ne zaman uyku tulumu kullanmaya başladınız tulumlar 3-6 aydan baslıuor sanırm şuan 40 günlüğüz henüz üstünü açma vs yok ne zaman geçmem gerek tulumu 3 aylıkken başlıyolar sanırım genelde
*3-6 ay mı almam gerek ? (Büyük beden alıp seneye de giydiren gördüm ama bu benim bebeğim için olur mu bilmem) 😃
*Kaç tog almalıyım ? evim 24 derece
*Bir tane iş görür mü ?kirlenme durumunda ne yapıyosunuz malum çok pahalılar