Bebislerhakkinda Kizlar boynumda minicik nokta kadar ben vardi. Et beni degil hani kabartisiz olanlardan. Bugun elimi degdiirirken daha önceden kanayip kurumuş olduğunu farkettim.elimi değince kanamaya başladı tekrardan. Başınıza geldi mi hemen doktora mı gtmeliyim
SevimliHayaletCasper Bebislerhakkinda cildiyeye gidin benim annemin benleri de öyle olur hep. Cilt kanseri diye geçiyor anneminki ama kötü birşey değil yani
yldrm12 Bebislerhakkinda ben geçen gün kaşırken kanattım bişi olmadı kabuk bağladı. arada kanıyor yanlışlıkla kaşınırken
Bebislerhakkinda SevimliHayaletCasper hep öyle olur derken? Yani nasıl olduğunu blmiykrum bebegim çizmiş olabilir yada kendim çizmiş olabilrm ama nasıl oldu blmiyorum yumuşak yerde sonucta
SevimliHayaletCasper Bebislerhakkinda annemin benlerinden bahsediyorum. Onun hep öyle olur kabuklanıp kanar
Bebislerhakkinda yldrm12 ay valla google da kötü kötü şeyler yazmışlar insanı karamsar ediyorlar ya , nasıl olduğunu anlamadim bebek mi cizdi diyorum çünkü ben hiç bugüne kadar kanadigini gormedim cok canim sıkıldı