teachermom5 Doğru ölçen kulaktan mı kızlar ben de koltuk altı var ama çocuğu uyandırmadan öllcebileceğim bir şey olması lazım temassız da iyi deil diyolar siz ne kullanıyosunuz nerden aldınız
kedisevercan teachermom5 bizim doktor da koltuk altından ölçeni kullanın dedi. Kulaktan ölçenle farkı yokmuş ayrıca kulaktan ölçenler çabuk bozulur dedi
hndathn teachermom5 her ıkı çocuğumun doktoru da en doğru ölçümün koltuk altı derecesiyle olduğunu söyledi bu yüzden medıcalden gıdıp koltuk altı derecesı aldım ıkısınede
teachermom5 kedisevercan bebeğim yeni doğan ama koltuk altından ölçmem zor oluyor durmuyor gece de uykusu bölünür
cLearQueen teachermom5 kulak alin bas. Her yerden olcuyo. Oda olcme ve su falan olcme ozellikleri var