Kızlar bi haftadır mastitle ugrasıyorum ilaç da kullandım diğer söylenen bütün yöntemleri denedim sürekli emzirp sagıyorum ama göğsüme giren sancı yanma geçmiyo bazen bıcak saplanır gibi agrı giriyor iğne batar gibi bazen normal mi ne zaman düzelecek bu her şeyi yapıyorum ama yok:(