3 gündür kanal tedavisi ve dolgu yaptırdığım dişin ağrısını çekiyordum korkunç bir ağrıydı doğum sancısından 3 4 kat fazlaydı bence. Bugün o dişi çektirdim epey zor oldu hem dolgu 10 yıl falan eskiydi hemde dibi lezyon iltihaplanma yapmıştı epey. Zar zor çektirdim üst üste anestezi ile. 11 gibi çektirdim hala ağrısı devam ediyor bu normal değil mi? Aranızda yaşayan var mı? Öyle durulmayacak gibi değil ama sızlıyor. Kanama da var. Oradakiler de öyle dedi 1 2 güne iyileşir dediler. Yine de merak ediyorum bu şekilde diş çekiminden sonra iyileşmesi için ne yaptınız? Ağrınız oldu mu? Sigara içeniniz var mı?