İstersen suydan çıkarma benımkıde ayni uyumuyor huzur yok mız mız sabah 5 yatıyor 7 kalkıyor öğleye kadar aynı 15 dk uyuyor bitiyorum ınan hasta oldum resmen vücudum dırençsiz kaldı geçer diyorlar bana inşallah geçer denemedımız bişiy kalmadı anason rezeneherrşey yok arkadaş uyumuyor durmadan mız mız doktor herşeyıne baktı Yok bişiyen son atarax şurup verdi dün Onuda kullandım yıne aynı bittim allah sabır versin yaradanım annelere biriyle zor baş edıyorum üçüz ikiz olsa kafayı yıcez heralde