gulayada ilk 15 gün 2 saatte bir emzirdim 20. Gün doktor kontrolümüzde sağım yok sütü çoğaltır tazyikli gelir meme reddi yapar dedi uydum mecbur kalmadıkça. Bebek istedikçe emzir o uyuyunca sende uyu kaşınma dedi 😀 3150 doğdu şuan 5.5 kilo 48 günlüğüz maşallah. Göğüslerim yumuş yumuş ama açım diye ağlamıyor doyuyor demek ki