ikiprensesannesi06 Bebeğim önceden çok sesler çıkartırdı babıldardı 6 aya girdik bir anda sus pus oldu sessizleşti yani nu durum geçicimi normal mi ??
Ayseee12_ ikiprensesannesi06 benim ogkum sesler cok cikariyo ama babildama yokk bende bu durumda muzdaribim
aslnelf35 ikiprensesannesi06 aynı durumdan endişelendim 3. Ayından beri sürekli sesler çıkaran bebeğim 5 ay 21 günlüğüz 2-3 gündür hiç ses yok endişelendim ama sanırım normal bi durummuş