__56seu Merabalar 11 günlük bebeğim var geçen sağlık ocağında topuk kanını alındı bugün bizi araldialr ve tekrar gelmemizi soyledielr çünkü topuk kanında triod yüksek çıkmış çok korktum başına gelen varmı acaba bebekte triot kaliyormu
lilyummmm __56seu Bizimde vardı bazen böyle yüksek çıkıyor ama sonra geçiyor ikinci almada değer düştü bizim ki
hndathn __56seu benim de oğlumda oldu 1 ay sonra doktor tekrar tahlil ıstedı değerler düzelmişti ilaç falan kullanmadı
__56seu lilyummmm benim doğuma bir hafta kala doktora bana senin triotum yüksek çıkmış dedi dahiliye gittim doğuma az kalmış triot ilacı veremem dedi bana iyot ilacı verdi sadece bir gün kulandim 38.2 doğum yaptım acaba diyirkm bende geçti bebeğime
lilyummmm __56seu Bende de vardı troid bende öyle düşündüm doktora sordum ama alakası yokmuş birde sezeryan olan çoğu kişide bu durum görülüyor dedi siz sezeryan mı oldunz
nwmam00 Bizim de öyle oldu , 2 ay devam etti sonra değeri düştü , ilaç başlanmadan takip etmek istedi doktor
gulayada lilyummmm bende sezeryan oldum ondan dolayı mı acaba 9 çıktı ne zaman düşer bilmiyorum ?bebeğim 18 günlük