Kızlar bebeğim 2.5 aylık özel aşılarını yaptırmak istiyorum. Alerji doktorum rota aşısını yaptırabilirsin dedi sadece bir hafta ishali oluyor dedi ama ebemiz ve çocuk doktorumuz süt alerjisi olanlara önermiyoruz dedi çok tecrübesizim bu konuda bilgisi olan annelerden fikir almak istedim aşı konusunda