peramomms Anneler biz 5.5 aylıkken ek gıdaya başladık şimdi 6 aylığız anne sütü mama alıyordu ek gıdada araya girdi bir türlü ayarlayamıyorum düzeni sizler nasıl yapıyorsunuz sabah kahvaltı verdim peşine mama heralde çok geldi daha birşey yemiyor
beyzanuroz peramomms kalktiktan sonra ilk emziriyordum 45 dakika sonra ek gıdasını veriyordum su iciriyordum yatırıyordum hep böyle gitti düzen
neslika peramomms sadece günde 1 kez tadım yaptıracaksınız. Diğerlerini etkilememesi lazım. Önce emzirip ardından ek gıda verin. Mamanın saatleri belliyse onu da önce mama verin 1 saat kadar sonra ek gıda. Ana besini anne sütü çünkü. Tadımdan biraz fazla veriyorsanız da anne sütünü veya biraz mamayı gıdaya karıştırarak verebilirsiniz. Çok gıda verirseniz kabız olur dikkatli olun
beyzanuroz peramomms bende hem mama hem meme veriyordum ozmn ilk mamayı içirin 1 saat sonra ek gıda yapın
peramomms beyzanuroz doğduğunda. Beri hiç böyle kavgasız memeye gelmedi hep bir direnç gösteriyor memeye