svdfrkn Merhabalar hanımlar birsey soracağım benim 8 aylık bebisim var 4 . Aydan sonra adet görmeye başladım sorun yoktu taki bu aya kadar 15 gündür geciktim test yaptım birsey yok böyle başına gelen oldu mu böyle düzensiz oluyor mu
gayos Ay bende bu 3. Regl olacak hala olmadım 5 gün geciktim test yaptım bişi çıkmadı. Normal mi bu düzensizlik ya.