Arkadaşlar merhaba ishal ve kusma vardı dün. Hastanede serum takıldı kusma yok ishal de daha az diyeyim tamamen kesilmedi. Ama asıl sorun yemek görmek istemiyorum 3 gündür açım ama yemek yiyemiyorum telefondan tvden falan yemek gördüğümde midem ağzıma geliyor. Hamile değilim bu arada. Bu nasıl geçer ilaç verdi doktor kullanıyorum ama bildiğiniz doğal bir yöntem varsa deneyeyim. 🤢