melekcorakozu Arkadaşlar kendinize iş mi arıyorsunuz bu zamana kadar fırında mı yapılmış yoğurt, mayalamadan sonra üzerini battniye ile kapatıp sabaha kadar bekletin , sonrası da birgün dolapta birtti yaniiii
winchestera melekcorakozu ya iş aramakla ne alaka😂 gerçekten eğer konu ile alakalı fikriniz yoksa yorum yapmayın bu kadar basit, bi yoğurt konusuyla bu kadar uğraşacağımı düşünmezdim gerçekten
Kuzularinanasi winchestera ben hic firinda yapmadim.yilalrdr mayalarim ve hic tutmadigi da olmadi.mayayi koyup kavanozu kapatip sofra bezine sariyorum 5- 6 saat duruyor acip sogumasini bekliyrm ve sonra dolaba.
Sunismyson winchestera onun tek olduğunü düşünüp yazmışsınız başka şekillerde de mayalanabileceğini öğrenince o da bir yöntem demeniz komik🤭herkesin kendi tercihi tabi
winchestera Sunismyson bu yazdığımdan onun tek olduğunu düşündüğümü neresinden çıkardığınız anlayamadım😂 tekrar okuyun isterseniz. Bu şekilde yapan annelerden fikir istedim sadece, başka türlü yapılmıyor demedim
_mom winchestera biz serin yere koyuyoruz valla bilmiom hatta hafif sıcak yere koymusum içinde su vardı eşim aldı serin yere koydu kalıp kalıp oldu katı şekilde. Ama sen bilirsin bilmiom sizin tarifi
Babygirll winchestera ben fırında hiç denemedim yaa ılıklandırıp mayalıyorum sarıyorum bezlerle 6 saat sonra dolaba koyuyorum ama ben inek sütü mayalamıyorım koyun yoğurdu tek yeniyor bizim evde daha katı oluyor hem
Aysenrgrkmm winchestera ben yoğurdu yaptıktan sonra ağzını kapatıp üstüne havlu peteğe koyuyorum taş gibi oluyor
aaslanbeyy Ben fırını ısıtmadan koyuyorum 6,7 saat duruyordur sanırım Sabah kaçta kalkarsam çıkarıyorum dolaba koyuyorum 6 saatte orda duruyor ağzını kapatıyorum yemeğe hazır😃 görümcemden öğrenmiştim bende.